BLOG MIESIĄCA - SCANDIART STUDIO



Gratulacje i zapraszam do odwiedzin zwycięskiego bloga SCANDIART STUDIO.



1. Od jak dawna zajmujesz się rękodziełem?
Rękodziełem zajmuje się właściwie od dziecka z tym, że wtedy było to rękodzieło "do szuflady". Lata nauki i doskonalenia warsztatu przywiodły mnie do miejsca w którym teraz jestem. 


2. Kto lub co Cię inspiruje?
Przede wszystkim moje dzieci. Bardzo dużo moich prac powstało właśnie na ich potrzeby. Plecaczki do przedszkola, przytulanki do towarzystwa w podróży, kolorowe chmurki aby lepiej się zasypiało itd Ogromny w pływ na moje prace mają również zmieniające się pory roku, każda z nich przynosi ze sobą masę nowych pomysłów.


3. Jak widzisz swoją twórczość za kilka lat?
Wciąż się rozwijam, uczę, szkolę więc mam nadzieję że zaowocuje to w przyszłości dużymi i ciekawymi projektami. 


4. Jaką masz radę dla zaczynających swoją przygodę z rękodziełem?
Notujcie, notujcie i jeszcze raz notujcie. Każdą myśl, każdy pomysł! Mój organizer pęka w szwach, na twardym dysku brakuje miejsca ale dzięki temu nie umyka mi żaden genialny pomysł na kolejny projekt:) 
  


5. Co sprawia Ci największą radość w tworzeniu?
Efekt końcowy każdej pracy. Ostatni szew na przytulance, ostatnie muśnięcie pędzlem cudnego mebelka, ostatni kwiatuszek na wianku. Radość nie do opisania :) 


6. Czego nie lubisz podczas wykonywania swoich dzieł?
Oryginalna nie będę ale tak jak każdy nie lubię kiedy coś wychodzi mi nie tak jak to sobie zaplanowałam.


7. Z której pracy jesteś najbardziej dumna i dlaczego? 
Bez wątpienia jest to komplet pokazowy na targi "Fiest Garden". Był to mój pierwszy taki duży projekt, szyłam wszystkie siedziska na wysłużonych maszynach. Gdy zaproponowano mi wykonawstwo tego projektu nie miałam jeszcze żadnych kontaktów z dostawcami, słabe pojęcie o materiałach itd Dziś siedziska na meble z euro palet są najlepiej sprzedającym się produktem naszej firmy więc jest to dla mnie niewątpliwy sukces :) 


8. Ile czasu dziennie poświęcasz na tworzenie?
Rękodziełem zajmuję się zawodowo więc na tworzenie poświęcam dużą część dnia. Cały proces od pomysłu do gotowej rzeczy to naprawdę długa droga.

9. Jaka jesteś prywatnie?

Jestem mamą trzyletnich bliźniaczek i ośmioletniego urwisa więc chciałabym napisać że świetnie zorganizowaną jednak nie zawsze tak jest :D Na pewno jestem osobą ambitną, kreatywną i skutecznie dążącą do celu. Czasem zbyt nerwową:) 


10. Czy masz jakieś pasje oprócz rękodzieła?
Tak, moją drugą pasją jest ogród. W cieplejsze dni staram się pracować właśnie w nim. Z niecierpliwością wyglądam pierwszych oznak nadchodzącej wiosny. 

11. Co cenisz najbardziej w ludziach?
Ich pasje - człowiek bez nich wydaje się taki... nagi


12. Co rodzina i przyjaciele sądzą o Twojej pasji?
ScandiArt Studio powstało właśnie dzięki rodzinie i przyjaciołom. To oni podsuwali mi do wykonania pierwsze projekty. Dali mi wiarę, że wiele  potrafię. Pewnego dnia uznałam, że jeśli im się podoba to może warto pokazać swoje prace szerszemu gronu odbiorców. I tak to się wszystko zaczęło... :) 


13. Kilka słów do czytelników naszego bloga
Jeśli Twoją pasją jest rękodzieło, w głowie kłębi się milion pomysłów, nie zastanawiaj się - JUST DO IT! 

Serdecznie dziękuję za to wyróżnienie, jest mi ogromnie miło, że mój blog znalazł uznanie w Waszych oczach. Z pewnością odznaczę ten fakt na liście osobistych sukcesów :)  Pozdrawiam!











Udostępnij:

Prześlij komentarz

 
Copyright © Polskie Handmade - kreatywna strona życia. Designed by OddThemes